Vragen over uw bestellig
Vragen over de betaling
Vragen over de bezorging
Vragen over de levering van een fiets
Vragen over retourneren
Vragen over garantie


Vragen over uw bestelling



Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor het grootste deel van ons assortiment geldt: Op werkdagen voor 21:00 besteld, dezelfde dag verzonden*.
Voor enkele producten geldt een uiterste besteltijd van 15:00 uur. Dit staat altijd op de productpagina vermeld. *M.U.V Fietsen.


Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien u na het plaatsen van een bestelling een wijziging wilt doorvoeren dan raden wij u aan om contact opnemen met de klantenservice.
Wij zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen.


Is het product op voorraad?

Rechts naast het product wordt aangegeven of het op voorraad is. Indien het product niet op voorraad is kunt u uw emailadres achterlaten, u ontvangt dan een notificatie zodra het product weer op voorraad is. Let op dit is geen reservering!


Kan ik een product reserveren?

Nee, wij kunnen geen product voor u reserveren.


Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Heeft u geen bevestiging ontvangen, check dan uw spam folder in uw emailbox.
Indien u geen bevestiging heeft ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice.



Vragen over de betaling



Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

U kunt bij ons betalen met Ideal, VISA, Meastro, Mastercard en Bankcontact.


Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.


Kan ik betalen in termijnen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.


Ik heb betaald, maar heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling;

U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling na betaling. Betaald u met creditcard dan kan het even duren voordat de betaling is geautoriseerd.
Twijfelt u of de betaling gelukt is? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Vragen over de bezorging



Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Bij een bestedingswaarde boven de € 49,95 rekenen wij geen verzendkosten.

Beneden de € 49.95 rekenen wij de volgende kosten:

Verzending binnen Nederland: € 5.95
Verzendingen naar België: € 6.95
Verzendingen naar Duitsland: € 9.95

Met welke bezorgdienst versturen jullie de pakketten?

De producten met de uiterste besteltijd tot 21.00, worden verstuurd met DHL. De pakketten met de uiterste besteltijd van 15:00 worden verstuurd met DPD.


Kunnen jullie mijn pakketje met een andere bezorgdienst versturen?

Nee, ons proces is dermate geautomatiseerd dat het niet mogelijk is om uw pakket met een andere bezorgdienst te versturen.


Verzenden jullie naar het buitenland?

Wij verzenden naar België, Duitsland en Oostenrijk


Is het mogelijk om een pakketje naar een ander land te laten bezorgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.


Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, wij hebben geen afhaalloket of fysieke winkel waar uw bestelling kunt ophalen.


Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een afhaalpunt/pick up point?

Nee, in het bestelproces is dit is helaas niet mogelijk.
Wel is het in de meeste gevallen mogelijk om via de track & trace van het koeriersbedrijf een nieuwe bezorgafspraak te maken en hier te kiezen om het pakketje te laten bezorgen op een pick-up point.


Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

Ja, bij iedere bestelling ontvangt u een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.


Kan ik een latere bezorgdatum kiezen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. 


Wat als ik niet thuis ben bij levering?

Bent u niet thuis dan zal het pakket de volgende dag worden aangeboden. Het is mogelijk dat de koerier probeert om het pakket bij uw buren achter te laten. Is een tweede afleverpoging ook onsuccesvol, dan wordt uw pakket afgeleverd bij een afhaalpunt. Hier ontvangt u een briefje van in de brievenbus én een vermelding in de track &  trace.


Hoe lang blijft mij pakket op een afhaalpunt liggen?

Een pakketje blijft 14 dagen liggen om te worden afgehaald. Wordt het binnen deze tijd niet afgehaald dan wordt het terug gestuurd naar ons magazijn.


Wordt mijn bestelling in één zending geleverd?

Wanneer je meerdere producten binnen een order plaatst kan het zijn dat u de bestelling in 2 delen bezorgd wordt. Dit komt doordat wij met verschillende magazijnen werken en uw artikelen los van elkaar worden verzonden. Indien dit het geval is ontvangt u van iedere product een aparte track & trace.



Vragen over de levering van een fiets



Wat is de levertijd van fietsen?

De levertijd van een fiets bedraagt levertijd 5-7 werkdagen. Dit heeft te maken met het rijklaar maken van de fiets in onze werkplaats en het aanmelden bij onze koerier.

Hoe wordt uw fiets geleverd?

Uw fiets wordt door onze monteurs rijklaar gemaakt en zonder omdoos geleverd. 

Versturen jullie ook fietsen naar het buitenland?

Nee, wij leveren op dit moment alleen fietsen in Nederland. 

Kan ik de levering van mij fiets opvolgen?

Wij versturen onze fietsen met een door ons geselecteerde expediteur. Zodra we de fiets aanmelden wordt er bij de expediteur een planning gemaakt.
U ontvang een dag voor levering bericht van de expediteur betreffende het verwachte levermoment. Wilt u tussentijds de status weten betreffende de levering, dan adviseren we u om contact op te nemen met onze klantenservice.



Retourneren



Binnen hoeveel dagen mag ik mijn bestelde artikelen retourneren?

U kunt uw artikelen tot 30 dagen na aankoop retourneren volgens onze retourvoorwaarden. Deze vindt u in ons retourbeleid.


Is retourneren gratis?

Nee, wij bieden geen kosteloos retourneren aan. Wij kiezen ervoor om onze producten tegen een scherpe prijs in de markt te zetten, het standaard aanbieden van kosteloos retourneren zou ten koste gaan van de verkoopprijs voor u als consument, en dat willen we niet.


Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Zorg dat het artikel in originele staat is, inclusief originele productverpakking. U kunt uw retour aanmelden via onze deze pagina.


Mijn product is niet naar wens, mag ik het ruilen?

Wij kunnen producten helaas niet omruilen. Wenst u een ander artikel te ontvangen dan kunt u het beste het verkeerde artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen.


Hoe kan ik een fiets retourneren?

Wanneer u een fiets wilt retourneren dan raden we u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. 
Wij zullen dan samen met u een afhaalmoment inplannen via onze expediteur. Let op: bij het vrijwillig het retourneren van een fiets zijn voor eigen kosten, deze kosten liggen tussen de 35 en 45 euro.


Wat zijn de voorwaarden van een retourzending?

De belangrijkste voorwaarden zijn dat het product ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking bij ons terug komt. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij u door naar ons retourbeleid.


Wat is het retouradres?

Retouren Cycledeal.nl

Straelseweg 27C

5911 CL Venlo



Garantie



Heb ik garantie op mijn aankopen?

Ja, voor alle aangekochte artikelen geldt de standaard fabrieksgarantie. Verder geldt er een wettelijke garantie van 2 jaar voor aankopen via onze webshop. 


Mijn product is defect, wat nu?

Indien u vermoedt dat uw product een defect heeft adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen zullen we dan op zoek gaan naar een passende oplossing.
Het kan zijn dat er wordt gevraagd om extra informatie zoals foto's en/of ander beeldmateriaal waarop de klacht zichtbaar is.


Mijn producten zijn kapot of incompleet geleverd, wat nu?

Vermoed u dat uw product kapot of incompleet is, neem dan contact op met onze klantenservice  via service@cycledeal.nl of 085-0471257. Wij zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing.


Hoelang duurt een garantiebeoordeling?

Dit is afhankelijk van de aard van het defect en de fabrikant. Gemiddeld genomen neemt een garantiebeoordeling tussen de 10 en 14 werkdagen in beslag.


Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?

Indien het defect of beschadiging onder de garantievoorwaarden valt, zijn er geen kosten verbonden aan eventuele reparaties. Mocht het defect niet onder de garantie vallen, dan zullen wij hierover altijd contact met u opnemen. We kunnen dan samen kijken wat de mogelijkheden zijn om de klacht af te handelen.