Gratis bezorgd in Nederland |
30 dagen bedenktijd |
Direct uit voorraad leverbaar |
Op werkdagen voor 21:00u besteld, dezelfde dag verzonden* |
Scherpe Deals! |
Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
Alle beloftes op een rijtje.
De wet ‘kopen op afstand’ geeft u het recht binnen 14 dagen na ontvangst van het product dit weer terug te sturen zonder opgaaf van reden.
Wij hanteren echter 30 dagen bedenktermijn.
Wij accepteren alleen retour gestuurde producten die zich in de originele staat bevinden. Retourneer de producten in de originele onbeschadigde verpakking, mits niet anders mogelijk. Stelregel is dat je producten mag proberen of testen zoals je dat in de winkel ook zou doen. Let erop dat je het product voor het terugsturen goed verpakt zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. De kosten voor het vrijwillig terugsturen van het product komen voor rekening van de klant.
Wij steven ernaar om u de kosten van het product, plus de initiële verzendkosten binnen 5 werkdagen na ontvangst terug te storten.
Uiteraard ben u niet verplicht een reden van uw retour op te geven maar wij zijn daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren.
Heeft u een onjuist product ontvangen of vertoont uw ontvangen product gebreken? Dat is erg vervelend..
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice zodat we u een passende oplossing kunnen bieden zodat je ofwel het product opnieuw ontvangt, ofwel dat het aankoopbedrag geretourneerd wordt.
Graag nemen we de opties en procedure hiervoor graag met u door.
Bent u van mening dat uw artikel defect is en dat u aanspraak kunt maken op garantie, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch óf via de mail o.v.v. uw ordernummer en een omschrijving van het defect.
Voor iedere geldige garantieclaim die we ontvangen, zullen we een oplossing voorstellen zodat u zo snel mogelijk weer gebruikt kunt maken van het product.
Garantieafhandelingen vinden plaats volgens de voorwaarden van de fabrikant van het product. Het kan zijn dat uw artikel vervangen of gerepareerd wordt, indien dit niet mogelijk is dan ontvangt u in veel gevallen het aankoopbedrag terug.
Twijfelt u of uw defect binnen de garantie valt? Neem gerust contact op met ons dan kijken we hier samen naar en nemen we de garantieprocedure met u door.
Fouten/schade die het gevolg zijn van onjuiste montage of verkeerd gebruik van producten, gebrek aan onderhoud, nalatigheid of wijziging/aanpassingen van het product worden niet geaccepteerd als geldige garantieclaims. Banden, binnenbanden, evenals producten die door hun gebruik normale slijtage ervaren, vallen niet onder de garantie.
Om het gewenste artikel te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen en het andere aan ons retourneren. Op deze manier bent u het snelste in bezit van het juiste artikel.
Geretourneerde artikelen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze bij ons zijn, zorg ervoor dat ze op de juiste manier zijn ingepakt en onderweg niet beschadigd kunnen raken. Vraag daarom ook altijd een bewijs van verzending, voor het geval dat u contact met ons hierover moet opnemen.
We zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die per ongeluk of verkeerd aan ons zijn geretourneerd (het gebeurt!).
Als we de artikelen kunnen vinden (dit is niet altijd mogelijk) en u wilt dat deze aan u worden geretourneerd dan kunnen we u vragen om de verzendkosten hiervan te betalen.
Retouradres:
Cycledeal.nl
t.a.v. Retourenafdeling
Straelseweg 27/c
5911CL Venlo
Postkantoor: € 7,25 (vanaf € 6,50 online betalen en labelen) PostNL verzenden
DHL: vanaf € 5,75 online betalen en labelen ( € 6,75 bij een DHL Parcelshop betalen en labelen) DHL verzenden
Fietsen kunnen retour worden gehaald. Hiervoor kunnen wij transport regelen met onze vervoerder. Retourkosten voor een fiets bedragen €49,95
prijzen onder voorbehoud van wijzigingen
Ga naar een lokale vervoerder in uw land en stuur het pakket terug naar ons retouradres.
Heeft u vragen over bovenstaande? Neem dan contact met ons op.